Reklamacje i Zwroty

  • Każdy sprzedawany przez nas produkt jest objęty gwarancją producenta, na jej podstawie można reklamować ewentualne wady
  • Towar można zwrócić w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, bez podania przyczyny
  • Zwrot pieniędzy następuje nie później niż w ciągu 14 dni
  • Koszt odesłania towaru w przypadku zwrotu ponosi Kupujący
  • Nie przyjmujemy przesyłek "za pobraniem"
  • Przesyłki należy adresować na adres sklepu stacjonarnego:
    „Dekoreo.pl”, ul. Wańkowicza 8, 42-200 Częstochowa

  1. Nie wymagamy formularza zwrotu, wystarczy napisać email na adres sklep@alechoinka.pl, z krótką informacją, że dany produkt będzie zwracany.
  2. W mailu proszę napisać nr konta, na który ma być zwrócona wpłata. Zwrot na konto to jedyna możliwa forma dokonywania zwrotów.
  3. Do zwracanej przesyłki należy dołączyć paragon lub FV w zależności, jaki dokument zakupu był wybrany podczas składania zamówienia.

 

Więcej informacji w regulaminie sklepu